Tuesday, December 20, 2022

محيي إسماعيل:"رفضت أبوس سعاد حسني علشان كنت بصلي قالولي مش هتشوف السينما تاني"

محيي إسماعيل:"رفضت أبوس سعاد حسني علشان كنت بصلي قالولي مش هتشوف السينما تاني"


09:01 م الجمعة 16 ديسمبر 2022 كتب-هاني صابر: تحدث الفنان محيي إسماعيل خلال لقائه في برنامج "حبر سري" من تقديم أسماء إبراهيم عبر قناة "القاهرة والناس" كواليس رفضه تقبيل سعاد حسني في فيلم "بئر الحرمان". وقال: وقتها كنت إلى حد ما منضبط أخلاقيا، كنت بصلي قالولي قبلة ورفضت أبوس سعاد حسني، قالولي أنت أهبل دي سعاد، مش هتشوف السينما تاني طول عمرك، وفين وفين قبلت، وكانت قبلة جميلة. وفيلم "بئر الحرمان" إنتاج 1969 بطولة سعاد حسني ونور الشريف ومحمود المليجي ومريم فخر الدين ومحيي إسماعيل وصلاح نظمي، تأليف إحسان عبد القدوس، سيناريو وحوار يوسف فرنسيس وإخراج كمال الشيخ.
#محيي #إسماعيلرفضت #أبوس #سعاد #حسني #علشان #كنت #بصلي #قالولي #مش #هتشوف #السينما #تاني

مواعيد عرض الحلقة 15 من مسلسل كشف مستعجل على DMC - ايجي نيوز

مواعيد عرض الحلقة 15 من مسلسل كشف مستعجل على DMC - ايجي نيوز تعرض قناة dmc الحلقة 15 مسلسل &q...